Sunday, February 22, 2015

23-) Hız Göstergesi

Hız göstergemiz nasıl olmuş:) Ozan'la arabalarla oynarken, oyuncakların arasında  "yavaş" levhası vardı. Ne olduğunu anlatmaya çalışıyordum; "100'le, 200'le gitmek yok!" diyordum. Baktım kaşlarını çattı, anlamayarak:) Ben de önce cep telefonumda youtube'dan araba hız göstergelerinin nasıl çalıştığını gösterdim. İzlemeye bayıldı:) Sonra da kendimize bir hız göstergesi yapmaya karar verdik. Bitince göstergesini evde bindiği kırmızı arabasına yapıştırdı. 
Aşağıdaki gibi hem hızı, hem de benzini gösterdik."Benim benzinimi full yap, ben yeni aldım" dedi:) 
Böylece 10'ar, 10'ar giden sayıları da tekrar ederek öğrenmeye başladı. Hatta bu oyundan sonra öğlen yemeği çok kolay oldu. Nasıl mı? Her bir yudumu 10'ar, 10'ar saydık, Ozan da araba gibi hızlanarak sehpanın etrafında dönmeye başladı. Böylece 200'e gelene kadar tabak hemen bitti:)




No comments:

Post a Comment