Tuesday, July 15, 2014


10. Birlikte Pişti oynayın : (Pişpirik)

İskambil kağıtlarını çok seviyorlar. Hele sizleri oynarken görüyorlarsa daha çok ilgilerini çekiyor. En basit ve hemen anlayarak oynayabilecekleri oyun " pişti ". Eğer henüz yuva çağındaysa, sayıları öğrenmesinde büyük yarar sağlıyor. Ayrıca vale, papaz, kız kartlarını anlamasa bile şekillerden aynısını bulup yere atıyor. Böylece pişti yapıyor. Elbette ben çaktırmadan onun kartlarına bakıp ona göre pişti yapsın diye elimdekilerden atıyorum. Ama ara sıra da ben kazanıyorum ki kaybetmeyi de öğrensin:) Valenin ve jokerin herşeyi aldığını anlatın. Kurallara sadık kalın,  "tamam hadi sen at, sen al" demeyin. Kazanmasını istediğiniz zaman çaktırmadan yapın. Çünkü sizin onu ciddiye aldığınızı görünce kendini çok iyi hissedecektir. 

Eğer okul çağındaysa zaten sorun yok o zaman dişe diş bir mücadele yapabilirsiniz:)


Pişti oyununu bilmeyenler için,

http://www.mynet.com/tv/nasil-tv-izle-pisti-nasil-oynanir--vid-1831302/

Ozan'a jokerin herşeyi aldığını anlattığımda aşağıdaki gibi ondan ayrılamadı. Her joker geldiğinde sevinçten çıldırdı. Ben de çaktırmadan desteye 4 tane joker koydum:)




No comments:

Post a Comment